Playlista

niedziela, 28 września 2014

Co nowego?

Witajcie ponownie! :D
Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo miły, spędziłam go z przyjaciółką.
Oglądałyśmy kabarety, gadałyśmy i... pisałyśmy wypracowanie.
Nie swoje! Tylko jej sąsiadki, która jest w naszym wieku.
Temat: "Wyobraź sobie, że jesteś Ewą. Odpowiedz Adamowi na pytanie, co najbardziej ci się podoba w raju?"
Nie chciałabym takiego wypracowania.
Ale fajnie się pisało. :D
Oczywiście, dziewczyna wystraszyła się mnie i Kaśki jak wpadłyśmy w liryczny nastrój. Nie dziwię się, w końcu zaczęłyśmy cytować "Pana Tadeusza" xD.
Nie mam już nic ciekawego, a i tak nie jestem w stanie nic więcej napisać, więc na pocieszenie filmik z youtuba , który dzisiaj znalazłam:
https://www.youtube.com/watch?v=diU70KshcjA&noredirect=1

Do zobaczenia
Vierna
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz