Playlista

środa, 1 października 2014

Krótko, zwięźle i na temat.

Witam ponownie :D
Jeszcze wam się nie znudziło?
To gratuluję wytrzymałości xD.

Co u mnie nowego? Nawet spokojnie, wycieczka do kopalni, dodatkowe języki, niedługo dojdzie kółko teatralne więc spoko.
Oczywiście wiszą nade mną jak groźby książki na konkurs: Pan Tadeusz, Mały Książę (nigdzie nie mogę jej znaleźć!!!!!), Odyseja i Demeter i Persefona w Eleusis...............
Na piątek mam też krótkie wypracowanie na temat "Jak Dumbledore wspierał Harry'ego w poszukiwaniu tożsamości". -,- Dzisiaj zadane. Mam jakiś pomysł, ale jeszcze nic nie zaczęłam :/.
Życzcie mi powodzenia!
Aktualnie czytam ff o Dramione, choć jestem za Romione, przeciwna Dramione, ale to ze względu na fabułę. Całkiem fajny, ale ff o Lily i Jamesie, który czytam jest o wiele lepszy xD.
Nie wiem co mogłabym wam tak na szybko jeszcze napisać, piszcie swoje propozycje w komentarzach!
Do zobaczenia
Vierna


Link dnia dzisiejszego: https://www.youtube.com/watch?v=3FPxYDGfniM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz