Playlista

wtorek, 7 października 2014

Today is... today(?)

Witajcie!!
Dziś mamy wtorek.
Godzina 21:21.
Siódmy dzień października dwa tysiące czternastego roku.

Muszę się wam pochwalić... dostałam 6 z matmy ^^!!
I dostałam z tej okazji batona :3
Dlaczego batona?
Otóż, nasza nauczycielka od matematyki, pani D., wprowadziła jeszcze w podstawówce zasadę.
Dostałeś 6 z testu - masz batona.
W całej klasie nie było żadnej jedynki - każdy dostawał po cukierku XD
Ciągu tych trzech wspólnych lat z moją (34-osobową klasą) raz nie było ani jednej jedynej jedynki ze sprawdzianu. Tylko dlatego, że wiele osób nie pisało.

I co dzisiaj jeszcze?
Dostałam jabłko!
I nic więcej.
Tyle.

A wy, macie jakiś ciekawy zwyczaj na jakiejś lekcji? Możecie napisać, jeśli chcecie.
Byłoby mi miło, gdyby ktoś coś napisał na tym blogu.
Taki znak, że czyta.
I że nie ubolewa nade mną.
Do zobaczenia
Vierna


Link na dzisiaj: https://www.youtube.com/watch?v=ExAt1pQ9IwE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz