Playlista

środa, 8 października 2014

Ktoś w ogóle to czyta?

Niby tak, ale pewności nie ma :/.
Zapomniałam, cześć!!
Co dziś u mnie?
Normalnie angielski dodatkowy , odwołany niemiecki, tyle.

DO WSZYSTKICH FANÓW RICKA RIORDANA!!!!

Odkryłam, że książka "Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona" będzie miała swoją premierę w empiku 3 grudnia!! Ja byłam pewna, że nie zostanie szybko przetłumaczona na polski, wgl nie spodziewałam się tłumaczenia!! A tu taka niespodzianka! Już oszczędzam kasę.
Mówiąc już o Percym, to "Krew Olimpu" w empiku ukaże się 22 października!! Czekacie?


Na dzisiaj to tyle
Jeśli macie jakieś tematy na, które mogę się rozpisać to śmiało piszcie :)
Do zobaczenia
Vierna :)

3 komentarze:

  1. Widzę, że jesteś wielką fanką Ricka Riordana *.* Ja również i już się nie mogę doczekać kolejnej książki i z tego co widziałam to na oficjalnej polskiej stronie jest konkurs, żeby dopisać własne zakończenie rozdziału pierwszego "Krwi Olimpu" *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie wiedziałam! Dzięki za info ;)
      Cieszę się, że spotkałam kolejną fankę RR. xD

      Usuń
    2. Mi też jest bardzo miło ;) Mało osób zna i ceni jego twórczość *.*

      Usuń