Playlista

środa, 22 października 2014

Krew Olimpu!

Tak! Nareszcie mam Krew Olimpu! Kupiłam dziś w Empiku!! Tylko jak zaczęłam czytać to nie czułam takiego entuzjazmu jak przy wcześniejszych, co mnie zmartwiło :(. Mam nadzieję, że to chwilowe.
Podobną miałam sytuację przy Pamiętnikach Półbogów ale gdy doszłam do opowiadania z Percy'm od razu poczułam euforię.
No cóż, miejmy nadzieję, że jeszcze powróci mój wieeeeeelki zachwyt :)
Pozdrawiam i do zobaczenia
Vierna







Ciemny pokój
Z boku lustro
W szafie potwór
W lustrze spokój
Vierna

1 komentarz:

  1. Ja niestety muszę czekać do 26.10 ;( I szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać, ale nie martwię się na zapas ponieważ zawsze mam tak, że w ostatnich częściach czegoś mi brakuje, czegoś co było w częściach poprzednich i ostatnią dlatego inaczej się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń