Playlista

sobota, 10 stycznia 2015

Kilka słów o wattpadzie

Ręka do góry, kto wie co to Wattpad! No, widzę kilka łapencji.
Chcę sobie coś napisać na owym wattpadzie, ale najpierw szukam jakichś nowostek. Klikam na fanfiction... i oczywiście wszędzie, powiadam WSZĘDZIE widzę ff o One Direction. Dobra rozumiem, fanki i ogólnie, (też kiedyś ich bardzo lubiłam, no ale wiecie, szuka się siebie cały czas, a oni jednak do końca do mnie nie trafili) no ale, żeby większość ff na wattpadzie były o zespołach, głównie o  1D i kilka o Luke'u Hemmingsie, to nie przesada? Możecie się ze mną nie zgodzić, ale wg mnie, ff powinny być na temat jakiś książek, ewentualnie seriali czy filmów.

Jednak nie to mnie najbardziej zdziwiło. Wchodzę (uwaga, czytajcie uważnie) na HORRORY (podkreśliłam, byście zauważyli, tak na wszelki wypadek xD), a tam kurcze felek pantofelek, wszędzie Harry Styles, Harry Styles, Harry Styles!
I nie mówcie mi, że to nie jest dziwne!


Do zobaczenia, ludziki
Vierna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz