Playlista

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pisanko na śniadanko.

A to śniadanko jest na kolację, smacznego!
Opowiadanie powinno się niedługo pojawić, a będzie albo o tematyce Riordanowskiej lub Disneyowskiej, więc czekajcie cierpliwie!! (-Taaa, jakby ktoś czekał na twoje wypociny -,-! - Cicho bądź, Czesiek!!)

Chcę się Was, słońca wy moje, spytać o bardzo ważną rzecz. Od czego zacząć? Od początku!

Na wattpadzie piszę fanfika o tematyce Przygód Merlina. Moje pseudo to TannyI, a tytuł ff to Uczelnia im. Merlina. Taa, niezły, co nie? xD (Taka reklama!!)
Pytanie brzmi, czy główna akcja ma zacząć się tak ok. 2 sezonu, czy lepiej pod koniec 4? Obecnie zapisałam, że zaczyna się tuż przed Sercem Łowcy, ale nie jestem pewna, czy nie lepiej zacząć wcześniej.

Mam nadzieję, że ktoś mi doradzi :).

Do zobaczenia, słoneczka!
Vierna


2 komentarze:

  1. To jest blog z opowiadaniami czy na Twój temat bo się pogubiłam czytając go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, jest trochę o mnie, a że piszę różne opowiadania to postanowiłam też coś napisać na bloga :)

      Usuń