Playlista

piątek, 9 stycznia 2015

Nie ma to jak muzyczna

Dzisiaj poruszam temat mojej szkoły muzycznej. Akurat dzisiaj miałam próbę chóru, a już w niedzielę będziemy śpiewać w filharmonii krakowskiej. Jupi.
Nie no, trochę się cieszę. Będzie to koncert kolęd, a honoraria z występu przekazane zostaną dla fundacji Łazarza (czy jakoś tak, niestety, nie jestem pewna). Miło się dzisiaj śpiewało na próbie :).
Jakby nie dość było kolęd, to 16 wyjeżdżam na konkurs gitarowy. Tak. Też kolęd. Duecik z Kasią xD.

Miło mi, że już ktoś zagłosował w ankiecie. Jednak ktoś to zauważa, dzięki czemu jest mi miło :).

Czy mogę coś jeszcze napisać? Lepiej by było gdybyście to WY podawali tematy w komentarzach, bo tak to nw co napisać, czy chcecie się czegoś dowiedzieć czy nie :/.

To chyba na razie tyle.

Do zobaczenia
Vierna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz